به نقل از روابط عمومی انجمن خوشنویسان قم، همایش و افتتاحیه نمایشگاه مهربانو در شامگاه 19 اسفندماه در سالن همایش دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم برگزار گردید.


در این مراسم که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم جناب مهندس حسینی کاشانی و رئیس کمیسیون فرهنگی جناب حاج حسن مالکی نژاد حضور داشتند از یازده نفر از بانوان نمونه انجمن خوشنویسان قم تقدیر به عمل آمد.


در ابتدای مراسم احسان پورنعمان رئیس انجمن خوشنویسان قم، ضمن خیر مقدم به میهمانان با خاطر نشان نمودن تعدد هنرمندان بانو در استان قم، برگزاری یک نمایشگاه سطح بالا  در مدتی کم را نشانه قدرت هنری این بانوان دانست؛ وی در ادامه با تاکید بر وجود ظرفیت های بالا در هنرمندان قم، تاکید داشت که در صورت حمایت مسئولین استانی، در آینده ای نزدیک قلب تپنده خوشنویسی ایران و خاورمیانه در این خطه خواهد تپید. ایشان در پایان تاکید کردند که برنامه ریزی ها جهت تکرار سالیانه این نمایشگاه به جهت ارتقای هنر خوشنویسی بانوان و نمایشگاهی مجزا جهت آقایان ادامه داشته و از سال آتی شاهد حضور این دو نمایشگاه خواهیم بود.
در ادامه مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب مهندس حسینی کاشانی ضمن ابراز خوشبختی از حضور در میان خوشنویسان و بازدید از آثار زیبای بانوان خوشنویس، با تقدیر از زحمات این هنرمندان خواستار برنامه ریزی دقیق در جهت رشد و تعالی هنر خوشنویسی گردید.
پس از صحبت های ایشان، یازده تن از بانوان هنرمند استان، با حضور اساتید انجمن خوشنویسان و مسئولان فرهنگی استان لوح تقدیر بانوی هنرمند نمونه را دریافت نمودند.

در انتهای مراسم نیز به مناسبت ایام تولد بانوی مهر حضرت فاطمه الزهراء سلام الله علیها سرکار خانم طوسی از شاعران برجسته استان به شعرخوانی پرداختند.

کلیه حقوق سایت متعلق است به انجمن خوشنویسان قم
طراحی در سما