با توجه به برنامه امتحانی اعلام شده از سوی انجمن خوشنویسان ایران، آزمون فوق ممتاز 1397 همزمان با سراسر کشور در روزهای 14 و 15 تیر ماه برگزار خواهد شد.

طبق دستورالعمل اعلام شده، تنها کسانی می توانند به عنوان هنرجوی حضوری در امتحانات ثبت نام نمایند که 2 سال کلاس های مربوطه را با حداکثر 4 جلسه غیبت مجاز یعنی 26 جلسه طی کرده باشند.

کسانی که رسما در کلاس های انجمن ثبت نام نکرده و زیر نظر اساتید مورد تایید شورای محترم ارزشیابی هنری به مدت دو سال ( حداقل 26 جلسه ) تعلیم دیده اند با معرفی نامه کتبی استاد مربوطه می توانند بصورت متفرقه در آزمون تیر ماه شرکت نمایند.

بدیهی است آن دسته از هنرجویانی که قبلا در آزمون فوق ممتاز شرکت نموده و مردود شده اند و متقاضی امتحان جدید می باشند، می توانند بصورت متفرقه در آزمون شرکت نمایند.

مواد امتحانی عبارت است از خلق اثر در خط انتخابی در دو مورد از قالبهای ( کتابت، سیاه مشق، چلیپا، کتیبه و ترکیب آزاد )

تهیه کاغذ آزمون به عهده شرکت کنندگان محترم می باشد و می بایست کاغذ دلخواه خود را به رنگ سفید یا کرم روشن در اندازه های مناسب ( کتیبه حداکثر 70*50 سانتی متر و بقیه قالب ها حداکثر کاغذ A3 ) تهیه و مورد استفاده قرار دهند، مشروط بر اینکه کاغذ فاقد هرگونه تذهیب و طرح ابرو باد و غیره باشد و به مهر شعبه ممهور شده باشد. ضمنا ضروری است فقط از مرکب مشکی جهت تحریر سوال امتحان استفاده شود.

حق الثبت امتحانات کتبی در هر قالب حضوری (هنرجویانی که در کلاس های انجمن ثبت نام نموده اند) مبلغ هشتصد و پنجاه هزار ریال ( 850/000 ریال ) و در هر قالب متفرقه مبلغ دو میلیون و چهارصد هزار ریال ( 2/400/000 ریال ) می باشد.

هنرجویان داوطلب آزمون می توانند هزینه آزمون را به صورت حضوری و یا به شماره کارت بانکی 0467-1002-7270-5041 به نام انجمن خوشنویسان قم واریز نمایند و فیش واریزی را در موقع ثبت نام به دفتر انجمن تحویل نمایند.

 

کلیه حقوق سایت متعلق است به انجمن خوشنویسان قم
طراحی در سما