با استعانت از خداوند متعال مقدمات قانونی برگزاری مجامع عمومی و بدوی انجمن خوشنویسان قم انجام گردید و مقرر شد این دو مجمع در تاریخ 21 آبان 1400 به صورت غیر تجمعی برگزار گردد.

برگزاری مجامع بدوی و عمومی از تاثیرگذارترین اتفاقات در راستای پیشرفت و اعتلای انجمن بوده و بهترین راه برای حضور افراد با انگیزه و علاقمند در پیشرانه این انجمن فخیم است؛ در کنار این انتخابات نیز حضور جدی اعضای محترم و بررسی دقیق سوابق مدیریتی و برنامه های کاندیداها، و انتخاب بهترین و کارآمدترین افراد، ضمانتی جدی برای ادامه راه موفق شوراهای گذشته این انجمن پرافتخار است.
با موافقت شورای عالی انجمن ایران، انتخابات این مجمع نیز همانند دوره قبلی با ثبت نام زود هنگام داوطلبان حضور در شورا آغاز می شود و طبق برنامه ریزی انجام شده، داوطلبان فرصت یک هفته ای برای تبلیغات خواهند داشت. تبلیغات داوطلبان به صورت مستقل یا ائتلافی آزاد بوده و این افراد فرصت دارند علاوه بر تبلیغاتی که به صورت عمومی انجام می دهند، به صورت یکسان از رسانه های انجمن قم، برنامه های خود را به سمع و نظر اعضای انجمن برسانند.
در روز برگزاری مجامع طبق آئین نامه نیز حضور اکثریت نسبی اعضاء برای قانونی بودن روند برگزاری انتخابات الزامی است و در صورت عدم استقبال اعضاء جلسه در زمانی دیگر تکرار خواهد شد؛ بنابراین متمنی است اعضای محترم حتی الامکان به جهت اطلاع از روند فعالیت های انجمن و شرکت در انتخابات در جلسه حضور یافته و در صورت وجود مانع، به یکی از اعضاء وکالت بدهند. (هر کدام اعضاء مجاز هستند تنها وکالت یک نفر را به عهده بگیرند)
تنها شرط حضور اعضاء در جلسه نیز داشتن کارت عضویت دارای اعتبار تا روز برگزاری مجمع است.

برنامه ریزی اجرائی
زمان ثبت نام داوطلبان شورا: تا 15 آبان 1400
زمان تبلیغات داوطلبان: 15 تا 20 آبان 1400

شرایط داوطلبان:
1. عضویت رسمی در انجمن قم (دارا بودن کارت عضویت با اعتبار تا تاریخ برگزاری مجمع)
2. گذشتن حداقل ده سال از تاریخ دریافت مدرک ممتاز.
3. داشتن سوابق فعالیت های اجرایی یا فرهنگی و امکان عملی جهت بذل زمان و فعالیت در انجمن

نحوه تبلیغات:
1. داوطلبان شرکت در شورای انجمن در دو نوبت در بازه ثبت نام از درگاه پیامکی انجمن به تمامی اعضاء معرفی خواهند شد.
2. در صورتی که ائتلافی از سوی داوطلبان شکل گرفته باشد، هر ائتلاف در دو نوبت با نام و اهداف و افراد ائتلاف به تمامی اعضاء اطلاع رسانی خواهد شد.
3. در بازه شش روزه تبلیغات هر روز یک پست از هر کدام از داوطلبان از درگاه های مجازی انجمن (ایتا، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام) منتشر خواهد شد. محتوای تبلیغ هر داوطلب می تواند به صورت عکس، فیلم، صوت و یا فایلی از ارائه برنامه بوده و تولید محتوای تبلیغ بر عهده داوطلبان خواهد بود؛ در این زمینه انجمن صرفا وظیفه اطلاع رسانی محتوای تولیدی داوطلبان را دارد.
4. در صورت تشکیل ائتلاف هایی از داوطلبان، علاوه بر معرفی افراد ، هر ائتلاف مجاز است هر روز یک پست مجزا جهت انتشار ارائه دهد.

کانال های ارتباطی اعضای اصلی انجمن و اطلاع از برنامه ها و معرفی داوطلبان انتخابات


ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/2540961911C18aae05626

واتساپ:

https://chat.whatsapp.com/EtNWGlIdcMnEFWrRg1Mpfb

اینستاگرام:
www.instagram.com/khoshnevisan_qom1400

 

خواهشمندیم جهت اعلام داوطلبی، تا 15 آبان ماه از ساعت 16 الی 20 با دفتر انجمن تماس حاصل فرمائید. 32907747

 

 

 

کلیه حقوق سایت متعلق است به انجمن خوشنویسان قم
طراحی در سما