آئین رونمایی از کتاب کلک صبا (آثار خوشنویسان استان قم) پنجشنبه 1396/12/03 - مکان: سالن همایش نمایشگاه بین المللی کتاب دین. مصلای قم. ساعت 18 ....

 

 

به یاری خداوند متعال، کتاب کلک صبا (آثار خوشنویسان استان قم) به آستانه نشر رسید و آئین رونمایی این کتاب پنجشنبه 1396/12/03 ساعت 18 در سالن همایش نمایشگاه بین المللی کتاب دین، در مصلای قم برگزارشد. این کتاب که قریب به یک دهه در پیچ و خم می شودها و نمی شودها و بایدها و نبایدهای مرسوم اداری معطل مانده بود و چندین مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان را به استقبال و بدرقه رفته بود، سرانجام به همت و پیگیری دلسوزانه مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جناب آقای مهندس حسینی کاشانی منتشر گردید. انجمن خوشنویسان قم ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای مهندس حسینی کاشانی و جناب آقای دلیر (رئیس اداره هنری فرهنگ و ارشاد استان) برای ایشان آرزوی موفقیت و تداوم خدمت به فرهنگ و هنر این استان را دارد؛ همچنین ضمن یادکرد از خدمات جناب استاد علیرضا بخشی که زحمات آماده سازی این کتاب در زمان ریاست آن عزیز به انجام رسیده، از ایشان و سایر دوستانی که زحمات این کتاب را بر عهده داشته اند، تشکر و قدردانی می نمایند.
به همین مناسبت انجمن خوشنویسان قم از عموم خوشنویسان و اعضای انجمن و سایر هنرمندان دعوت می نماید، آئین رونمائی را با حضور پرشور خویش خاطره انگیز نمایند.

کلیه حقوق سایت متعلق است به انجمن خوشنویسان قم
طراحی در سما