به گزارش روابط عمومی انجمن خوشنویسان قم، این دیدار در تاریخ 1398/05/15 در دفتر ریاست محترم مجلس برگزار گردید. در این دیدار آقای دکتر لاریجانی  خوشنویسی را هنری زیبا، تمیز، مقدس و قابل توجه و بدون حاشیه خواندند که لازم است مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.


در ادامه رئیس انجمن خوشنویسان قم، جناب آقای  نظری حائل ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجمن در چند سال اخیر، از مساعدت های  جناب آقای دکتر لاریجانی در حمایت از انجمن در زمان بروز مشکلات ملکی انجمن تشکر نمودند.
رئیس انجمن خوشنویسان قم در ادامه توضیح دادند که در چند سال اخیر سیاست انجمن به سوی تکثیر شعب، در نقاط مختلف شهر با همکاری نهادها و جذب حداکثری هنرجو قرار گرفته  و هنرجویان انجمن که در ترم تابستانی به  بیش از 700 نفر  رسیده است.
جناب آقای نظری حائل با تشریح جایگاه انجمن خوشنویسان قم در بین شعب انجمن خوشنویسان ایران، موفقیت های هنرمندان این استان، در سطح کشور  و بین الملل را بیان نمودند که این موفقیت ها، سبب تعجب و خوشحالی جناب آقای دکتر لاریجانی از ظرفیت های موجود در استان گردید.


در انتهای دیدار نیز وضعیت استیجاری دفتر انجمن خوشنویسان و مشکلات ناشی از آن بیان گردید، و جناب آقای دکتر لاریجانی با علاقمندی و تاکید بر اهمیت حل مشکل انجمن خوشنویسان قم، قول مساعد و دستور پیگیری به مجموعه خویش صادر نمودند تا در اسرع وقت زمینی جهت ساخت مجموعه ای فرهنگی، به انجمن واگذار گردد.
در پایان نیز به رسم احترام تابلوی خوشنویسی زیبایی که توسط هنرمندان انجمن قم جهت تقدیر از ریاست مجلس شورای اسلامی نگارش یافته بود، تقدیم ایشان گردید.

کلیه حقوق سایت متعلق است به انجمن خوشنویسان قم
طراحی در سما