قابل توجه هنرجویان گرامی

با توجه به اعلام برنامه و دستورالعمل جدید امتحانات فوق ممتاز پایان دوره ای 1402، ثبت نام امتحانات همه روزه صبح ها از ساعت 9:30 الی 12:30 و عصرها از ساعت 16 الی 19:30 انجام می گردد. 

محل امتحانات خوشنویسی فوق ممتاز
انتهای خیابان شهید صدوقی، نبش میدان مفید، دانشگاه مفید، انتهای آبنما، ساختمان سمت چپ، زیرزمین
انجمن خوشنویسان قم

طبق دستورالعمل اعلام شده، تنها کسانی می توانند به عنوان هنرجوی حضوری در امتحانات ثبت نام نمایند که 2 سال کلاس های مربوطه را با حداکثر 4 جلسه غیبت مجاز یعنی 26 جلسه طی کرده باشند.

همچنین کسانی که رسما در کلاس های انجمن ثبت نام نکرده و زیر نظر اساتید مورد تایید شورای محترم ارزشیابی هنری به مدت دو سال (حداقل 26 جلسه) تعلیم دیده اند با معرفی نامه کتبی استاد مربوطه می توانند بصورت متفرقه در آزمون تیرماه شرکت نمایند.

بدیهی است آن دسته از هنرجویانی که قبلا در آزمون فوق ممتاز شرکت نموده و مردود شده اند و متقاضی امتحان جدید می باشند، می توانند بصورت متفرقه در ثبت نام داشته باشند.

مواد امتحانی عبارت است از خلق اثر در خط انتخابی در دو مورد از قالبهای ( چلیپا، کتیبه، قطعه ترکیبی، سطر/دفترنویسی، کتابت، سیاه مشق)

طبق مصوبه شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران قالب چلیپا در آزمون های نستعلیق و شکسته نستعلیق اجباری می باشد.

 

حق الثبت امتحانات کتبی برای هر قالب امتحانی هنرجویان حضوری 300/000 تومان و برای هنرجویان متفرقه 900/000 تومان می باشد.

در صورتی که مدارک پرونده هنرجویی (عکس 4*3 - کپی مدرک ممتاز - کپی کارت ملی و شناسنامه - تمدید بودن کارت عضویت) کامل باشد، ثبت نام غیر حضوری از طریق ایتای انجمن به شماره 09102045091 امکان پذیر می باشد.

هنرجویان متفرقه که قبلا در کلاسهای انجمن ثبت نام نداشته اند و یا هنرجویانی که مدارک ثبت نامی آنها ناقص می باشد، جهت ثبت نام با به همراه داشتن یک قطعه عکس 4*3 ، فتوکپی شناسنامه ، فتوکپی مدرک ممتاز و فتوکپی کارت عضویت انجمن خوشنویسان ایران به دفتر صدوقی (خیابان جمهوری، نبش کوچه 28، مجتمع شهید آوینی طبقه اول   تلفن: 32907747) مراجعه نمایند.

 

کلیه حقوق سایت متعلق است به انجمن خوشنویسان قم
طراحی در سما