قابل توجه هنرجویان گرامی

با توجه به اعلام برنامه و دستورالعمل آزمون فوق ممتاز میاندوره ای (آذرماه) 1402، ثبت نام امتحانات به صورت حضوری همه روزه صبح ها از ساعت 10 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 20 در دفتر صفائیه: روبروی کوچه 19، ساختمان بعثت، طبقه دوم تلفن: 37834397 انجام میگردد.

شرایط شرکت در آزمون فوق ممتاز میان دوره ای 1402:

1- هنرجویان فوق ممتاز جهت شرکت در آزمون می بایست دارای ممتاز کامل بوده و از خط تخصصی آنها دو سال گذشته باشد.

تبصره: هنرجویان دارای مدرک ممتاز کامل که خط تخصصی ممتاز را در آزمون زمستان 1400 قبول شده اند نیز می توانند در آزمون شرکت نمایند.

2- هزینه آزمون میان دوره فوق ممتاز برای تمامی هنرجویان به صورت متفرقه محاسبه می گردد.

الف- هنرجویانی که برای اولین بار در آزمون فوق ممتاز شرکت می نمایند می بایست هزینه کامل (900/000 تومان) را پرداخت نمایند.

ب- هنرجویانی که دارای سابقه مردودی در ادوار گذشته هستند (با اعلام دقیق تاریخ و حوزه آزمون مردود شده) می توانند با 50 % تخفیف در آزمون شرکت نمایند.

3- تاکید می گردد که تهیه کاغذ آزمون به عهده شرکت کنندگان محترم می باشد و می بایست کاغذ دلخواه خود را به رنگ روشن و از نوع کاغذ گلاسه، آهار مهره و ... در اندازه های مناسب (الزاما در قالب چلیپا و کتابت ابعاد A4 بدون بافت و ...، کتیبه حداکثر 70*50 سانتی متر و سایر قالبها حداکثر کاغذ A3) تهیه و مورد استفاده قرار دهند، مشروط بر اینکه کاغذ فاقد هرگونه تذهیب باشد و ممهور به مهر شعبه گردد. ضمنا ضروری است فقط از مرکب مشکی جهت تحریر سوال آزمون استفاده شود.

طبق مصوبه شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران قالب چلیپا در آزمون های نستعلیق و شکسته نستعلیق اجباری می باشد.

در صورتی که مدارک پرونده هنرجویی (عکس 4*3 - کپی مدرک ممتاز - کپی کارت ملی و شناسنامه - تمدید بودن کارت عضویت) کامل باشد، ثبت نام غیر حضوری از طریق ایتای انجمن به شماره 09102045091 امکان پذیر می باشد.

هنرجویان متفرقه که قبلا در کلاسهای انجمن ثبت نام نداشته اند و یا هنرجویانی که مدارک ثبت نامی آنها ناقص می باشد، جهت ثبت نام با به همراه داشتن یک قطعه عکس 4*3 ، فتوکپی شناسنامه ، فتوکپی مدرک ممتاز و فتوکپی کارت عضویت انجمن خوشنویسان ایران به دفتر صفائیه (خیابان صفائیه، روبروی کوچه 19، ساختمان بعثت طبقه دوم تلفن: 37834397) مراجعه نمایند.

 

 

کلیه حقوق سایت متعلق است به انجمن خوشنویسان قم
طراحی در سما